| Fitness kondratowicza | Mięśnie kapturowe

Fitness kondratowicza

Mięśnie kapturowe

Treningi siłowe to bardzo popularny temat, zwłaszcza wśród panów, którzy dbają o swoją sylwetkę, jej zrównoważony wygląd i odpowiednie umięśnienie. Ćwicząc na siłowni nie trenujemy wszystkich mięśni jednocześnie, a skupiamy się na wybranych partiach mięśni. Warto o tym pamiętać, ponieważ najkorzystniej jest rozkładać ćwiczenia siłowe w taki sposób, by nie przeciążać jednego dnia wszystkich mięśni […]

Mięśnie kapturowe
2 votes, 4.50 avg. rating (85% score)

miesnie-kapturowe-7Treningi siłowe to bardzo popularny temat, zwłaszcza wśród panów, którzy dbają o swoją sylwetkę, jej zrównoważony wygląd i odpowiednie umięśnienie. Ćwicząc na siłowni nie trenujemy wszystkich mięśni jednocześnie, a skupiamy się na wybranych partiach mięśni. Warto o tym pamiętać, ponieważ najkorzystniej jest rozkładać ćwiczenia siłowe w taki sposób, by nie przeciążać jednego dnia wszystkich mięśni z danej partii mięśni, ale rozkładać wysiłek na poszczególne partie i uniknąć bolesnego przeciążenia. Mięśnie kapturowe to mięśnie obręczy barkowej, zlokalizowane pomiędzy szyją a barkiem – inaczej mówiąc mięśnie czworogłowe. Są one dość potężnie i ich wyćwiczenie jest bardzo proste, ale wymaga pewnej precyzji. Wyćwiczony mięsień kapturowy daje świetny efekt szerokiego karku i ogólnie masywnej, wyćwiczonej postury – tak bardzo pożądanej u mężczyzn. Aby wyćwiczyć tę partię mięśni, wystarczy wykonywać wszelkie ćwiczenia z użyciem siły ramion. Szczególnie polecane są wszelkie unoszenia hantli czy sztangi w pozycji do góry. Godnym polecenia ćwiczeniem jest unoszenie sztangi do góry nad głowę, trzymając ją bezpośrednio za głową. Dzięki temu uda nam się w krótkim czasie wyrzeźbić piękne mięśnie czworogłowe i uzyskać tak pożądany kształt karku i szyi.

Inne wpisy:

recommended