| Fitness flex | Trening przedramion

Fitness flex

Trening przedramion

Poprzednie artykuły traktowały w znacznym stopniu o ćwiczeniach z wykorzystaniem masy własnego ciała. Sądzę, że dość już kalisteniki i nadszedł najwyższy czas, aby skupić się na sportach wykorzystujących wolne ciężary. Dlatego dzisiaj pojawia się krótki tekst poświęcony martwemu ciągowi. Martwy ciąg jest ćwiczeniem, które polega przede wszystkim na podniesieniu z ziemi ciężaru do momentu, aż […]

Trening przedramion
1 vote, 4.00 avg. rating (78% score)

Trening przedramion (9)Poprzednie artykuły traktowały w znacznym stopniu o ćwiczeniach z wykorzystaniem masy własnego ciała. Sądzę, że dość już kalisteniki i nadszedł najwyższy czas, aby skupić się na sportach wykorzystujących wolne ciężary. Dlatego dzisiaj pojawia się krótki tekst poświęcony martwemu ciągowi.
Martwy ciąg jest ćwiczeniem, które polega przede wszystkim na podniesieniu z ziemi ciężaru do momentu, aż osoba wykonująca to ćwiczenie będzie miała proste nogi w kolanach oraz wyprostowane plecy. Podnoszonym ciężarem najczęściej jest sztanga, ale może to być równie dobrze hantel, odważnik kulowy, albo chociażby belka.
Opisywane ćwiczenie rozwija bardzo sprawnie wszelakie mięśnie określane wspólnym mianem prostowników grzbietu. Ponadto pracują również mięśnie czwórgłowe ud, łydki oraz pośladki. Warto zwrócić uwagę również na to, iż martwy ciąg to doskonały trening przedramion i pozwala na rozwinięcie ogromnej siły u tej części naszego układu mięśniowego. Dlatego też uważam, że powinien tego ćwiczenia spróbować absolutnie każdy.

Inne wpisy:

recommended